Retourneren en klachten

Bezig met laden...

Retour

U heeft het recht om uw koop binnen 7 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ontbinden en de bestelling aan ons te retourneren. U dient dit van tevoren te hebben gemeld aan onze klantenservice op het emailadres [email protected]. De verzendkosten zijn voor uw rekening wanneer u het product toch niet het juiste vindt. Wanneer wij een fout hebben gemaakt, komen de verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Het product zouden wij, indien mogelijk, in de originele verpakking terug willen krijgen. Indien dat niet het geval is, dan zullen wij u de kosten daarvoor in rekening brengen.

U dient de producten binnen 7 dagen terug te sturen. Wanneer de producten binnen zijn, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging per mail en zullen we u het geldbedrag inclusief verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen op de door uw opgegeven bankrekening terugstorten. U ontvangt van onze klantenservice het retouradres.  

Klachten

Wij doen uiteraard ons uiterste best om uw bestelling op tijd, juist en compleet te versturen. Indien uw bestelling niet compleet is, het verkeerde product is geleverd of het product beschadigd is, vragen wij u binnen 7 dagen contact met ons op te nemen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk in overleg treden met u om tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing van het probleem zien te komen.

Stuur uw klacht naar  [email protected]